1. Základné pojmy
Prevádzkovateľom (ďalej len predávajúci) internetového obchodu www.vasenechty.sk je:
Qstore s.r.o.
Dukelských Hrdinov 1894
06901 Snina
Slovenská republika
IČO: 46901230
DPH: 2023697412
IČ DPH: SK2023697412
Bankové spojenie: Fio banka, a.s.
Účet:2000674274/8330
IBAN: SK4383300000002000674274
BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX
Kontakt Tel.: +421 908 074 146
E-mail: vasenechty@gmail.com
Kupujúci – subjekt, ktorý s Predávajúcim uzavrel zmluvu o kúpe tovaru.
Obchodné podmienky sú súčasťou uzavretej kúpnej zmluvy medzi predávajúcim na jednej strane a kupujúcim na strane druhej. Všetky zmluvné vzťahy sú uzatvorené v súlade s právny poriadkom Slovenskej republiky.
- zákon č. 513/1991 Zb. obchodný zákonník v znení neskorších predpisov
- zákon č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní v znení neskorších predpisov
- zákon č. 40/1964 Zb. občiansky zákonník v znení neskorších predpisov
- zákon č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode
- zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov
- zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov.
Objednávka
Kupujúci objednáva tovary prostredníctvom:
- obchodného systému na www.vasenechty.sk
- písomnou formou cez e-shop alebo e-mailom vasenechty@gmail.com
- telefonicky
Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so zákonom č. 108/2000 Z.z. v znení neskorších zmien a predpisov chápaná ako zmluva uzavieraná na diaľku.
Pri objednávke musí kupujúci uviesť meno a priezvisko, poštovú adresu, telefónne číslo, e-mail (fyzická a právnická osoba podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ DPH, fakturačnú adresu), názov tovaru a počet kusov, spôsob dopravy a spôsob platby. Tieto údaje budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 428/2002 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru a podobne).
Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí. Najneskôr do 24 hodín ( v pracovné dni) sa predávajúci e-mailom skontaktuje s kupujúcim a potvrdí prijatie objednávky. Od tohto termínu je objednávka pre kupujúceho záväzná.
Storno objednávky
Kupujúci môže objednávku zrušiť pred jej expedíciou do času 13.00 hod., a to telefonicky alebo e-mailom. Objednávka sa považuje za zrušenú potvrdením storna zo strany predávajúceho. V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby pred expedíciou a bude expedovaná, bude od kupujúceho požadovaná náhrada nákladov spojená s expedíciou tovaru a jeho vrátením.
Predávajúci si vyhradzuje právo stornovať objednávku v odôvodnených prípadoch a to hlavne:
- objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť - chybný kontakt na kupujúceho
- nebola riadne, dohodnutým spôsobom a včas uhradená kúpna cena objednaného tovaru
- tovar sa už nevyrába alebo nedodáva, alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa pre daný tovar, o čom bude kupujúceho bezodkladne informovať a dohodnú sa na ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, alebo mu bude ponúknutý náhradný tovar.
Dodacie podmienky
Všetky objednávky uzatvorené do 13.00 hod budú odoslané ešte v ten deň, preto prosíme o zváženie závažnosti objednávky, storno objednávky sa dá spraviť len do tohto času.
Dodacie lehoty sú 1-3 dni. Dodanie záleží od dostupnosti objednaného tovaru na sklade, 99% tovaru máme skladom. V ojedinelých prípadoch môže nastať výpadok nejakého produktu, ak takáto situácia nastane, budeme Vás bezodkladne kontaktovať.
Pri tovare je vždy uvedený stav – či je skladom, prípadne informácia o tom kedy bude naskladnený, alebo o tom že ide o produkt na objednávku. Väčšina tovaru je bežne dostupná – skladom. Tento bežne dostupný tovar je pri doručení na dobierku ihneď vyexpedovaný, pri platbe prevodom na účet je tovar odoslaný okamžite po pripísaní platby na účet predávajúceho.
Tovar, ktorý nie je skladom – predávajúci bude o tejto skutočnosti informovať kupujúceho telefonicky, prípadne e-mailom. Následne sa dohodnú na ďalšom postupe a tiež dodacích podmienkach, keďže dodanie takéhoto tovaru je závislé od konkrétneho dodávateľa predávajúceho
Spôsob dopravy – poplatky
- Osobný odber – ZADARMO
- Objednávky nad 60€ – ZADARMO
- Slovenská pošta - list 2. trieda do 2kg – 3,3€
- Slovenská pošta - balík do 10kg – 4,50€
- Kurier 123 – balík do 10kg – 3€
- Kurier 123 – balík do 20kg – 4€
- DOBIERKA – 1€
Platobné podmienky
Za objednaný tovar môžete zaplatiť prostredníctvom:
Dobierka - zaplatenie tovaru v hotovosti pri prevzatí zásielky
Bankový prevod - na e-mail zadaný pri objednávke obdržíte všetky potrebné údaje na uhradenie objednávky bankovým prevodom (variabilný symbol, číslo účtu, sumu).
Online platba kartou - pri zvolenom spôsobe online platba kartou Vás systém presmeruje na Vašu platobnú bránu kde budete môcť ihneď zaplatiť za Vašu objednávku kartou. Takáto platba online kartou nám bude ihneď pripísaná a objednávka sa môže expedovať.
Dodanie a prevzatie tovaru
Predávajúci je povinný dodať tovar kupujúcemu v požadovanej kvalite, cene a množstve. Kupujúci je povinný tovar riadne prevziať a skontrolovať stav zásielky. Kupujúci je povinný ihneď po obdŕžaní zásielky balík otvoriť a skontrolovať zásielku či nie je poškodená. V prípade, že tak urobí po uplynutí 24 hodín, nebude možné zásielku reklamovať ani vymeniť tovar, ani odstúpiť od zmluvy.
V prípade zistenia porušenia obalu svedčiacom o neoprávnenom vniknutí do zásielky doporučujeme kupujúcemu zásielku vo vlastnom záujme neprevziať. Poškodenú zásielku je potrebné ihneď oznámiť predávajúcemu a taktiež spísať s dopravcom reklamáciu. Predávajúci nenesie zodpovednosť za škody vzniknuté pri preprave, ani za oneskorenie zásielky alebo jej stratu zavinenú prepravcom.
Ak kupujúci zistí poškodenie alebo nefunkčnosť tovaru až po prevzatí zásielky, je nutné kontaktovať predávajúceho, tovar ďalej nepoužívať a zabezpečiť, aby sa vážnejšie nepoškodzoval. Ďalej je potrebné vyhotoviť fotografie štítku od kuriérskej služby ( nachádza sa na balíku ), následne vyhotoviť fotografie poškodeného tovaru, ideálne ešte v balíku ak došlo napr. k rozbitiu alebo inému poškodeniu, prípadne fotografiu poškodeného obalu balíka.
Následne prosíme o telefonický kontakt uvedený na stránke a odkomunikujeme postup reklamácie.
Predávajúci má 30 dňovú lehotu na odstránenie závady, výmenu výrobku alebo vrátenie peňazí.
V prípade neprevzatia zásielky kupujúcim v odbernej lehote bude za túto zásielku vyúčtované dopravné ku kupujúcemu ako aj vrátenie na našu adresu spolu s balným. Náklady na odoslanie a vrátenie zásielky sa počítajú podľa zvoleného spôsoby dopravy a platby. Balné bude účtované v hodnote 5 euro.
Odstúpenie od zmluvy
Kupujúci je oprávnený podľa zákona č. 102/2014 §7 ods.1 bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, ak predávajúci v čas a riadne splnil informačné povinnosti podľa vyššie uvedeného zákona. O odstúpení od zmluvy musí kupujúci predávajúceho informovať písomne a to e-mailom alebo listom. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ. Predávajúci nie je povinný vrátiť poplatok/sumu spojenú s dodaním tovaru. Vrátený tovar musí obsahovať kompletné originálne balenie, musí byť čistý a plne funkčný bez známok používania, v opačnom prípade može byť účtovaná suma za vyčistenie výrobku, prípadne výmenu dielov na ktorých je vidno použitie. O tieto náklady bude kúpna cena znižená a vrátená len časť finančných prostriedkov. Pri vrátení lakov, gél lakov, polygélov, gélov, akrylov a všetkých tekutín musí byť originálny obal výrobku v neporušenom stave bez použitia samotného výrobku nakoľko tieto výrobky podliehajú hygienickým pravidlám a stávajú sa použitými. Pri neoprávnenom vrátení výrobku bude výrobok odoslaný na náklady kupujúceho späť bez nároku na vrátenie finančných prostriedkov alebo uložený u nás na osobné vyzdvihnutie.
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časť ak:
a) produkt sa nevyrába alebo sa prestal vyrábať
b) zmenila sa cena dodávateľa produktu
c) vystavená cena produktu bola chybná
Reklamačné podmienky
Adresa na vrátenie/výmenu tovaru:
Qstore s.r.o.
Dukelských Hrdinov 1894
06901 Snina
Slovenská republika
Prosíme zákazníkov v prípade reklamácie aby nás najprv kontaktovali telefonicky nakoľko sa niekedy môže jednať o banálnu chybu alebo nesprávne použitie, tým sa predíde zbytočnému plateniu poštovného. V prípade neoprávnenej reklamácie bude náklady na odoslanie hradiť zákazník.
Tovar je potrebné zaslať späť ako doporučenú zásielku, nie na dobierku, zásielka poslaná na dobierku nebude prevzatá a vráti sa odosielateľovi.
Počas reklamácie ponúkame dočasné zaslanie náhradného produktu. Platí pre: brúsky na nechty, odsávačky prachu, lampy. Zaslanie (poštovné) náhradného produktu si hradí zákazník sám.
Predávajúci poskytuje záruku na tovar v dĺžke 24 mesiacov. Pre firmy sa vzťahuje záruka 12 mesiacov. Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný doručiť reklamovaný produkt čistý, mechanicky nepoškodený, v originálnom balení, vrátane manuálov, záručného listu, faktúry alebo iného dokladu o zaplatení produktu predávajúcemu.
Všetky zásielky prechádzajú pred odoslaním kontrolou. Predávajúci nenesie zodpovednosť za škôdy spôsobené neodborným používaním, vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto charakteru sa nevzťahuje záruka.
Pokiaľ zákazník nesplní všetky vyššie uvedené požiadavky, predávajúci nie je povinný dodržať zákonnú reklamačnú dobu 30 dní.
Práva spotrebiteľa vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov a zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z v znení neskorších zmien a predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.
Osobné údaje budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 428/2002 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).
Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci súhlasí so zhromažďovaním údajov potrebných k nakupovaniu. Kupujúci má právo kedykoľvek požiadať o vymazanie svojich údajov z našej databázy.